V stredu dokončila dvojmesačné turné po Poľsku a dnes vydala geniálny nový singel! Slovenská speváčka Karin Ann v máji tohto roka vydala debutové EP Lonely Together, a vzápätí vyrazila na turné s poľskou hviezdou Sanah, počas ktorého sa stretla s vrelým prijatím tamojšieho publika. Úspešné dvojmesačné turné ukončila tento týždeň v Krakove a hneď prichádza s ďalšou novinkou. Predstavuje singel a videoklip In Company, ktorý je prvou lastovičkou jej druhého EP, na ktorom momentálne pracuje.
Autorkou novinky je samotná speváčka, o hudobnú produkciu sa postaral Tomi Popovič a mix mal na starosti americký zvukový inžinier a viacnásobný držiteľ ocenenia Grammy Tony Maserati (Beyonce, Lady Gaga, The Black Eyed Peas). Táto skladba je o tom, aký osamelý a uväznený sa človek môže cítiť vo svojej vlastnej hlave, nehľadiac na to, či je sám alebo v miestnosti plnej ľudí, vysvetľuje Karin Ann text a inšpiráciu svojho najnovšieho singla.
Vydanie piesne sprevádza videoklip, ktorý vzdáva hold veľkým maliarskym majstrom a ich dielam. Hlavným motívom sú klasické i moderné maľby, ktoré ožívajú priamo pred očami diváka. Videoklip režírovala Karin Ann spoločne so slovenským filmárom Michalom Kunesom Kováčom. S Karin si rozumieme, a navzájom sa kreatívne rešpektujeme. Šlo nám o samotu a jej zhmotnenie v známej a veľmi krásnej forme. Proces výberu konkrétnych malieb, ktoré danú tému vystihujú, či už vizuálne alebo v kontexte, prebehol veľmi rýchlo a hladko. Z výsledku mám radosť, hodnotí vydarenú spoluprácu Michal Kunes Kováč.
Zaujímavosťou je, že ešte pred premiérou video získalo ocenenie v kategórii Best Production Design v rámci aktuálnej jarnej edície Music Video Awards 2021, ktoré sú organizované pod patronátom spoločnosti Film Freeway.
Meno 19 – ročnej slovenskej umelkyne Karin Ann sa postupne šíri už ďaleko za hranicami jej rodného Slovenska prostredníctvom alternatívnej pop music, pre ktorú sú typické silné posolstvá a otváranie spoločensky tabuizovaných tém. Jej videoklipy s unikátnou, často temnou atmosférou už kumulatívne nazbierali na YouTube 2 milióny vzhliadnutí, a Karinine meno pravidelne skloňujú mienkotvorné médiá ako The New York Times, MTV, Noctis, Bild, Wonderland či 1883, označujúc ju za vychádzajúcu slovenskú pop star Generácie Z.