Spojenie speváka Dana Kapitána so skladateľom a producentom Remigiusom Rema Klačanským prinieslo extra novinku Nie sme zlí. Unikátna popová balada s rockovým vyvrcholením je v Danovej speváckej kariére míľnikom, ktorý prináša úplne nový zvuk, spevácky prejav aj filmové spracovanie.
Dano Kapitán (29) sa dostal do povedomia v roku 2019 v televíznej show Hlas Československa a spoluprácou s umelcami ako sú Ego, Dominika Mirgová, Kali, Majself, Separ, Moja Reč, Adiss či Igor Kmeťo. Spevák sa venuje žánrom RnB, soul, gospel, ale aj pop a jeho piesne sú plné chytľavých melódií a energického spevu, ktorý vychádza z afro-americkej hudobnej tradície a v kombinácii so slovenským jazykom vytvára unikátny prejav. Nová pieseň je inšpirovaná emóciou a energiou hudby umelcov, ako sú Michael Jackson, Hozier a Rag’n’Bone Man.
S Danom sa poznáme od detstva. Spolupráca na tejto piesni bola zvláštna tým, že sme ju začali tvoriť na diaľku. Skladba je spevácky veľmi náročná, keďže je na ňu potrebný rozsah takmer troch oktáv a len máloktorý spevák by také niečo dokázal zaspievať. Kým sme boli absolútne spokojní, museli sme ju niekoľkokrát nahrať s rôznym časovým odstupom. Keďže viem, aký má Dano enormný spevácky potenciál, chcel som ho naplno využiť, vysvetľuje Remigius Remo Klačanský.
Nakrúcanie klipu bolo vyčerpávajúce a miestami aj bolestivé. Niektoré zábery sme totiž točili veľmi dlho a dostával som kŕče do nôh. Musel som kľačať na studenej a mokrej podlahe s bosými chodidlami, ktoré mi najmä pri natáčaní v nevykurovaných priestoroch takmer zamrzli. Každopádne som ale nesmierne rád, stálo to za to a myslím si, že je cítiť, ako som do toho dal všetku svoju energiu a oddal sa hudbe a emóciám, prezradil Dano Kapitán.
Výrazným prvkom klipu je žltá farba, ktorá spája jednotlivé úseky do jedného homogénneho a zároveň rozmanitého celku, ktorý vygraduje spolu s hudbou do vizuálne strhujúceho sledu záberov. Pri nakrúcaní použili filmári techniku, ktorá sa pri produkcii hudobných klipov u nás príliš nevyužíva.
Pri nakrúcaní sme využili 360-stupňové koľajnice s priemerom šesť metrov, ale aj špeciálnu konštrukciu, na ktorej bola umiestnená kamera a tá nám umožnila natočiť úvodný záber z klipu a niektoré zábery vo vani. Na zafarbenie vody sme použili žltú potravinársku farbu a asi 100 litrov mlieka, v ktorom sa Dano kúpal a miestami sa tejto zmesi aj nahltal. Počas nakrúcania sa nám pokazila vaňa. Zlomili sa na nej nožičky a tak sme prvý natáčací deň skončili namiesto plánovanej polnoci až okolo štvrtej ráno, spomína na nakrúcanie klipu Remigius Klačanský.