Kniha Prijmi výzvu od Vladimira Klička vás príjemne prekvapí. Je to kniha o tom, ako zvládať výzvy, ktoré nám stavia život do cesty. Neraz sa práve problémy môžu stáť výzvami, ktoré dokážete zvládnuť vďaka svojej vôli a energii. A práve to vás posilní a posunie dopredu.
Pravidelne každý deň trénuj! Veľké plány hynú vo všedné dni. Keď dôjde na presadzovanie plánu v bežnom živote, motivácia rýchlo zmizne. Vtedy pomôže iba sebadisciplína.
So spoluautorkou analyzujú cestu Vladimira Klička na vrchol, keď ešte bol aktívnym športovcom. Ako možno viete, Kličko bol jedným z najúspešnejších boxerov všetkých čias. Dlho kraľoval rebríčkom v kategórii ťažkej váhy – a okrem toho sa mu ako málokomu predtým podarilo nadchnúť ľudí svojou povahou a schopnosťami, či už v ringu alebo mimo neho.
Mal neuveriteľne silnú pracovnú morálku, čo tiež prispelo k jeho úspechu. A v knihe sa to snaží všetko odovzdať čitateľovi – ako opustiť svoju zónu pohodlia, aby ste mohli prijať a úspešne zvládnuť akúkoľvek výzvu.
Ku knihe Prijmi výzvu vychádza vo vydavateľstve Ikar aj Pracovný zošit, v ktorom nájdete konkrétne pokyny, ako rozvíjať silu vôle praktickými mentálnymi a fyzickými cvičeniami, tipmi a audiovizuálnymi vysvetleniami na stiahnutie.
Je to kniha, ktorá inšpiruje, môže naštartovať, podporiť vás, ale musíte chcieť. Vyžaduje si totiž sústredené a aktívne čítanie.
V minulosti som bol členom ukrajinského boxerského tímu a v roku 1996 sa mi naskytla príležitosť zúčastniť sa olympijských hier. Mal som v tom jasno – chcel som zlatú medailu! A tú som aj získal. Následne som sa rozhodol preniknúť do sveta profesionálneho športu, a čo viac – chcel som sa stať tým najlepším a spolu s bratom Vitalijom vybojovať všetky tituly tých najdôležitejších boxerských zväzov. Tento cieľ som mal živo pred očami. Videl som seba, svojho brata, ako nosíme všetky opasky.
Nazval som ju manažmentom výziev. Podstatou tejto filozofie je schopnosť spraviť z problémov výzvy. Aby mali k nej všetci prístup a aby ju mohol každý kedykoľvek využiť, vyvinuli sme s tímom Klitscho Ventures metódu F. A. C. E. the Challenge.
Milan Buno, knižný publicista